2007 年 1 月 29 日 星期一
打排球...
今日報左社際排球...
不過我真係唔識打排球ga!!
咁放學就成大班人打排球la..
好慘... 見到自己ge球技
好後悔今日答應左社長...
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]