2007 年 2 月 2 日 星期五
2007-02-02
今日放學要補習...
不過呢仲有成粒鐘先夠鐘
咁就呃左班知心好友倍我hea 左一粒鐘la
一齊交換貼紙... 重拾童真!! 哈哈...
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]