2007 年 2 月 12 日 星期一
2007-02-12
今日捐血日a...
不過我又係冇得捐
好唔開心a!!!
好想捐血a!!!
今日全日都好好笑...
不過其實都唔知笑咩
哈哈哈哈....
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]