2007 年 2 月 23 日 星期五
2007-02-23
老豆,生日快樂!!
今日一訓醒就係咁嘔...
又好肚痛
之後就冇去補習la 轉堂
返左屋企 之後每隔2個鐘就嘔一次...
下晝去左睇醫生
食完藥就繼續訓la
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]