2007 年 2 月 24 日 星期六
2007-02-24
今日要補習 因為尋日轉堂轉左今日上
不過我又矇下矇下咁去左荃灣先記得自己轉左去旺角上堂
咁就又轉la
轉左去沙田... 唉.. 太遠la
加上我又唔係好舒服 所以結果我冇去到補習... 曬左d $$
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]