2007 年 5 月 16 日 星期三
2007-05-16
考完試... 唔洗溫書
D人又去哂返工
淨返我一個人冇野做
好無聊a 悶死我la...
好空虛a 我都好想返工a!!
唉...
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]