2007 年 5 月 21 日 星期一
2007-05-21
原來搵一份工真係好難....
自己又冇咩叻... 唉~
好想去跑步a... 都成半年冇跑la
但係點解日日都落雨呢...
每一日ge生活都好無聊a
會考ge日子 雖然日日都溫書好累...
但至少可以日日見到d朋友仔
而且生活有目標... 依家就慘la 日日都唔知做咩咁...
原來惡作劇之吻真係好正好正好正ga!!!
d劇情呢... 都有d感同身受ge感覺ga~~ 哈哈哈!!
前晚ge雀局呢.. 實在太美好la~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]