2007 年 5 月 24 日 星期四
2007-05-24
終於落完雨la
不過都係冇去到跑步... 因為搵工緊要a!!
今日好happy.... 因為搵到一份請我la
做樓面... 雖然得20元一個鐘 又好似好辛苦 不過好過冇
但係呢 我一定會繼續努力搵其他工ge 到時如果有第二份工請我
我就打爛佢隻碗 搏炒...
wakakakaka...
a... 都好好耐冇睇惡作劇之吻lu... 快d搵到份好工 就可以安心睇la~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]