2005 年 3 月 31 日 星期四
又唔知醒~~
今日又係返總部開會....
但係我又唔知醒呀 成日都係咁 好失敗呀 點做大事呀~~
咁我一起身 發現自己訓晏左 就好冷靜咁用我最快既速度返去總部
返到去就開會啦... 我做左財政.... 又係第一次做.... 開到2點返到屋企
3點就同 kk EvA Sandy去左青衣城行街 傾偈 之後又去左葵芳行 買左杯好大既雪糕食 好味....
跟住就返屋企喇 返到去就玩左陣電腦 做左d功課 睇電視 食飯 沖涼 訓教lu
好正呀!! 我個日記整左好多野呀.... 有學友呀 又有音樂 轉左d色 都好靚丫~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]