2007 年 9 月 19 日 星期三
我愛小Sandy∼∼
今日Sandy送左兩份小禮物比我a!!
好開心∼∼
有好多隻叮噹 仲有朱古力∼∼
哈哈哈... 多謝Sandy!!
今晚去左跑步...正!!
好耐冇跑lu∼∼
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]