Ca58
暱稱: CA
性別: 女
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
bye bye 日記仔~~
迎月~~
late again~
沒有靈魂的一天~
越野~~

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

每月文章

日誌統計
文章總數: 1015
留言總數: 303
今日人氣: 8
累積人氣: 34635


2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天



留班...?!!

 

今日派左兩科ge測驗卷

全部都非常之咁低分...

低分得好離譜...

之後測phy...  都唔知點解會唔識

又唔係冇溫書...  又唔係上堂唔留心

我敢講我phy堂係95%專心

一次都冇試過恰眼訓

但點解我學極都唔識

唯一ge解釋就係....我蠢!!

我仲係度諗  下次我會唔會留班呢?!!

我實在對我自己太失望la

我好討厭黎ca a!!

可唔可以聰明少少a!!! 

我諗我都係要返番火星ga la  唉...

隻手錶爛左  冇錶戴真係好唔慣...

今晚好開心a!!

因為打邊lo~~  呵呵呵..  ^^

 






訪客留言 (返回 Ca58 的日誌)


Siu熊 於 2007-10-30 03:31 PM 發表:
哈哈 ,,
死蠢 就係 死蠢 ,,
哇卡卡﹏
想散心 請致電 小熊電電 24小時oncall ,,
哇卡卡
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你先係大死蠢a!!!
你邊有咁好死想陪我a!!
睇你都係孤單寂寞先搵我陪你ja ma!!!
 
 
哈哈...  講笑姐~~  多謝你a!!
 
 
你咁大件就唔好扮可愛
自稱小熊la   醜化哂d可愛ge小熊...
呵呵呵^^
Posted at 2007-10-31 12:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com