2007 年 11 月 17 日 星期六
累...
今日一早起身去練lala隊..
一落床果一刻.. 對腳好痛a!!
好似唔係我ge咁...
hong 同 golden dragon 實在係勁a!!
令我大開眼界~~ 哈哈..
練左咁耐 都算幾好~~
不過真係攰死左la...
d 功課又未搞掂...
係時候要搞搞佢地la..
豆腐花...怎麼變酸了 這是我的錯嗎?! 其實我真的很想好好的品嚐一碗 是甜的...
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]