今日我一訓醒.. 又見到隻好醜樣ge海豚..
佢個樣真係笑死我~~
第一二堂 中文堂 做小組討論
好搞笑... 大家都好似未訓醒咁 哈哈...
魏同學...全日都不斷係咁話我我黑...
真係比佢吹脹... 
空堂果時 係圖書館睇返6運會lala隊果d片
好好笑~~
App.堂 同Brian坐 我係咁訓教 佢就係咁打我個頭..
放學 看檔.. 好無聊咁渡過果一粒鐘..
d人又係叫極都唔肯還野..
有位同學 仲講粗口tim.. 唉~~ 咩世界!!
今天晚上我好唔開心a...
唔識做TAS 果份死人report 煩到死a!!
好無助a.. 冇人教我做 聽日交唔到又要扣分...
做到想喊咁滯... 真係坎坷la..
不過好彩最後終於都打到電話比表哥 
都總算解決左一部分ge問題..
我已經好眼訓la... 不過仲未搞掂a!!!
哈哈.. 頭先sandy 同細佬都sd 左好多新歌比我a!!
yeah~~ 有新歌聽... thx!!
|