尋晚發夢 夢見果隻"寶寶"..
好舒服.. 唔知係咪真係咁舒服ga 呢?!!
今日都算係幾早起身...
所以諗住去自修室la
點知都係冇位.. 失望~~
諗住借果本書 又比人借哂
尋日係tw圖書館search 都仲見到有ga..
今日就冇左la.. 唉~~
結果返左屋企做功課...
要開新簿做pure maths a... 但係d 簿放哂係學校a
咁就諗住返學校拎la 不過學校又唔開門
咁就周圍搵人求救la 好采最後都借到一本新簿...
下晝 同屋企人飲茶.. 
真係比爸爸講d 野笑死..
笑左好耐... 係笑笑下...停左la
跟住飲啖茶 大家又笑過...
爸爸自己都笑到標眼水
真係好好笑... 
跟住返到屋企 就繼續做功課la
明天pure maths quiz... 死硬!!!
沙雞涼茶... 正~!!
|