今日好差a!! 
派左app. 卷.. 都係咁la 一d進步都冇...
之後phy堂 訓著左a!!
訓到發生咩事都唔知.. 唉~
跟住果堂就係pure la..
見到自己phy堂訓成咁 就知道自己今日狀態不佳la
好驚自己pure堂又訓a!!
所以小息飲左包coffee..
維他coffee 果然係洗得 我真係冇訓教a
仲好留心tim.. 我感覺到 我ge靈魂終於歸位la!!! 
lunch 返左屋企.. 好耐都冇lunch 返屋企lu~~
放學 去身體檢查...
冇可能.. 點會矮左咁多!!! 太荒謬la~ 
今次同護士傾左好耐... 心情愉快左好多~~
個護士就好似上主派黎開解我咁.. 
聽完佢講野之後 唔知點解..好似我d煩惱少左dd.. 哈哈...
多謝護士... 多謝主~~
朋友..是這樣的嗎?
我不喜歡跟你們開這一種玩笑!!
|