今日下午唔洗上課... 但上午ge堂一d都唔吸引..
好冇動力a!! 所以唔想返學...
不過始終都係要返學...
好唔中意果班人a!! 都唔聽人講野ge..
又唔識聽鐘聲 成日都唔肯收棋 講野又大大聲
又成日周圍走 唔肯返埋位坐
仲成日拎d電話,psp 出黎喎
唔告發佢地已經好好人ga la.. 仲叫極都唔肯收埋...
搞到個個小息 我都係度"求"佢地
都仲要係冇人理我.. 唔想守班la...
做P! 做到我咁可憐... 唉~
今日曾老師請食lunch... 正!!
原來紅樹林d意粉好好味ga!! 哈哈~
lunch之後.. 返去準備明天開放日
搬完d野 搞完d "芒果汁" 之後就好無聊咁等水等電...
哎a.. 呢鍋真係比曾sir大整古la..
點解.. 點解要貼果d出黎a... 太樣衰la!!
原來d 柔道"隻"好舒服ga!! 原來彈網好好玩ga!!
又比肥新笑死左la!! 
返到屋企 無lala好想睇花c奶a
咁就睇左陣la 好耐冇睇lu 好搞笑a!!
睇完 訓教... 訓到食飯.. 好舒服oh~~
|