2007 年 12 月 15 日 星期六
kk 回巢了 yoyo~
今天學校開放日..
一早起身返去幫手... 其實我真係未訓醒!!
好快就到左11點 開始收野la
搞掂d野就返屋企
跟住落街食野 食左超級難食,林自自又濕淋淋ge意粉
好恐怖a!!
kk終於返黎la..
今晚相約一齊去"散步"...
"人生有個真正朋友的確好.....極!!!"
真係好正ge一個晚上!!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]