2007 年 12 月 19 日 星期三
正!!!
今日好開心...
一放學 就跑左去個死傻仔屋企..
睇下佢個死人頭搞成點..
真係夠哂突破!!!
跟住我地就開始吹水..溫書..做功課la~~
又走去玩下電腦咁la~~
夜晚一齊搬d 麥當勞返屋企食..
個衰人欺騙我地 又話已經放左d shake shake粉入個紙袋度
點知返到去 抄極都冇!!!
不過我地大人有大量 係咁e 係佢背脊ma X 佢2句算了
食完個豐富ge晚餐之後 就繼續做功課lu
篇死人compo搞左我好耐
作到我好眼訓...
結果成12點先返到屋企...
好眼訓aaaa...
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]