今日singing contest... 我地班鸁左第2 a!! 好開心~~
整體黎講 成個比賽都好好睇ge~~
恭喜哂所有拎獎ge朋友仔la..
之後開party.. 太好la 大家都好欣賞我整ge 雞翼 haha~~
其他野食都好好味~~ 吃過飽飽...
抽禮物 樂天熊仔餅=反式脂肪!! 一定同大家分享~~
剩番ge時間 都係Brian做主持ge時間
主角就係查查同某dd同學 真係笑死~!!
完左個party 本來去唱k ge.. 但係又因為冇房
結果 取消了... 有d唔開心ga 因為想唱k 好耐la.. 唉~
之後冇得唱k 我就去返工了.. 好野~~ 賺$$ 聖誕節去浦!!
今日咁啱公司做節a!! 有好餸食.. haha..
今日我又入水吧.. 又入面檔.. 又做樓面...
我覺得自己好叻a!! 我太好記性了.. hehe..
|