今日25號la~~ 耶穌..生日快樂!!
但係點解聖誕節可以係過得如此無聊... 
今早 煲完個麵食.. 隔左陣又叫外賣 一家4口吃飯盒..
食飽飽之後 同老豆,細佬睇片... 但套戲實在太悶la..
睇到中間個個都唔想睇la
我就好無聊咁 周圍打電話比人..
發現原來聖誕節真係有好多人係屋企等節目
又冇心情溫書.. 咁就係屋企做廢人la kaka..
跟住我自己都訓著左lu.. 
訓...訓...訓.... 訓到收到一個
一個不甘聖誕節係係屋企平凡渡過ge美女ge電話
當我抬頭望一望我個mon 有6個人add 我..
有4個都係叫緊救命... "好悶a!!"
d人真係可憐...
之後我就同呢位美女一齊計劃我地ge聖誕節活動la..
繼續打電話比人.. 依然係有人悶到訓緊教ge
傾左一大輪 我地就出發la
但係 今個聖誕節我係要一個人食麥當勞ga!! 因為有位美女遲左少少..
出到尖沙咀 同一堆人 笑左一大餐... 行左條唔熱鬧ge星光大道..
玩左個好正ge公園.. 食左個想食好耐ge小丸子... 撘左程好貴ge車...
都總算係一個快樂聖誕~!!!
黎博倫的快樂聖誕.... 洗廁所!!! wakakaka..
|