今天 cherry成為不幸的美少女..
所以我就仗義地借出我ge校服,紙同埋電腦
幫佢消災解難..
解決左cherry不幸事件之後 同屋企人去左飲茶
食左好多好多野.. 好滿足a!!
我豪氣地請了100大元!!
wakakaka...
跟住就去左自修室溫書la..
星期一係好忙碌ge 1日..
好多功課交.. 又要quiz..
"機會是留給有準備的人.."
所以一定要做好準備..
加油a!!
其實我會妒忌我會擔心魔鬼搶走你
其實我每次都不知不覺越來越想你
腦袋不停為你轉到企不起
我想你笑 我想你跳 我想識法術
想留住你 想迎合你 想融入你
想一生霸住你
Sorry law...
|