2008 年 3 月 3 日 星期一
不分輕重!!
今日 我又發掘到我多一個缺點la..
就係" 不分輕重" la
我並唔係果d 唔識得分輕重ge"不分輕重"
而係我雖然識得分咩係重要 咩野係唔太重要
應該先完成d重要ge野
得閒先做d 唔太重要ge 野...
之不過.. 我總係抑制唔到果一種"想做無謂野" ge衝動
果一刻 好想做一樣野 就去做..
但自己明知果樣係無謂野 應該搞左d 緊要野先..
呢果缺點 令我ge時間分配得一d 都唔完善
怎麼辨???
要快d 改掉呢個缺點!!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]