今日ge lunch..
好想食馬拉糕
咁我ge 好朋友幫我買la..
因為個老板娘冇問 而我ge 朋友仔又冇提出..
所以 個馬拉糕係冇蒸熱到ge!!
佢.. 硬硬的.. 凍凍的.. 好似海綿寶寶...
我完全食唔落..
結果 我係學校ge 小食部 買左好多小食做lunch..
用左好多$$$... 但係絕對餵唔飽黎ca..
咁我就餓住咁去上跟住ge 3堂la..
放學仲要phy quiz..
我唔識!! 一定係我肚餓 冇能量la..
(賴得就賴!! hehe..)
放學 又係搞su d野 搞到好晏
同2位李老師 係寒風底下開簡短ge會議... 凍死!!
返左潮太出糧.. 點知又話要聽日先有.. 激死!!

ca的海綿寶寶>>> 凍凍的馬拉糕..
哈哈.. 舊馬拉糕著左海綿寶寶件衫之後 真係睇唔出佢係一舊馬拉糕..
|