今日好happy..
因為pe堂去左look 0..
我最高分 yeah~~

其實我係有76分ja!! 有8分係假手於人ge.. haha~
同埋今日食左豬軟骨.. 正~!!
實在係極品a!!
放學 又搞下d su ge野
馬大佬請食雪糕a!! 好開心..
多謝哂~~
玩果個"ABCD" ge遊戲
諗極都諗唔到點解.. 就好似果d 偵探題咁
估來估都去都估唔到... 不過好好玩!! 哈哈..
夜晚 去左東涌 行果間taste..
搵唔到想買ge 野 好失望..
不過見到好多好好咪 又好靚ge 包包..
買左包好搞笑ge "開心球拍粉"..
又買左好多零食... 好滿足a!!
被潮太欺騙事件:
今日 我放學 又再一次返去出糧..
佢又話老板未返 要夜晚9點先有糧出
好! 我9點再去一次
去到... 又係話老板未返 要10點
算.. 我10點再去過 橫豎我住得咁近
去到.. 佢竟然計少我成10個鐘 姐係$250..
有冇搞錯.. 太過份la..
好彩我每日都有記低自己返左幾耐工 賺左幾多$$
結果又要等聽日 我拎埋自己記低返左幾耐工果張紙去 再計過..
太可惡la!! 點可以咁呃我$$ga!!
學馬大佬話齋 d $$ met出黎有血有汗ga ma!!
|