今日 我終於成功出左糧lu
一個仙都冇少到!! yeah~~
果個老板衰到佢a!!
扮哂野咁... 佢計來計去都係要計少幾個鐘比我喎
跟住我計比佢睇 計到la... 佢又扮哂傻咁
跟住又賴我打卡打得衰 話睇唔到喎..
依家我自己用手打落去ga 你唔好話你部機short short 地!!
哼! 想呃我人工 冇咁易!!
我做得咁辛苦 你又對我咁衰 我一個仙都唔會豪比你a!!
我並唔係好呃的!! 過左年之後 我唔要再比人搵笨
我不是"笨黎" 睇住黎la!!
出左糧... 好開心~~
請媽媽食大餐
我同媽媽都食得好飽飽 真係好la..
|