今日係聯校3人籃球賽ge日子
十分榮幸 我可以擔任計分員一職
好緊張a!! 好緊張a!! 
好驚計錯分...
計完3場ge 分.. 果3場都算係我有生以黎算留心咁睇ge籃球賽la
跟住就冇野做lu..
玩NDS... 真好玩la~~
hea 到唔記得左幾點就回家了..
夜晚 去左葵興食大餐
Pizza + 麥當當 正...正...正a~!!
吃到飽飽的~~
跟住走左去葵涌村
搞下補習果d..
好野~~ 就黎有$$ la..
距離我ge願望.. 買野唔洗睇價錢
又近左一步la~~ 呵呵呵...
有$$ 又可以請媽媽食大餐
又可以請自己食大餐...
真開心!!
搞完.. `同kk去左黎ma記吃糖水
好味道!!
跟住返屋企執野
去kk屋企宿營lu~~
帶哂d數去 諗住一齊溫書..
結果就係咁玩.. 溫得果dd
又玩NDS.. 太好玩la..
不過我都係中意PSP 個太鼓多d..
半夜三更 比人個law pat 頂到我成個飛左落床..
un到隻拖鞋 痛到我面形扭曲
係咁比d人笑 仲要比人影相..
真係無陰公la..
2:03a.m. 接到一通電話 很開心a!!
|