2008 年 5 月 10 日 星期六
生日會~~
今天晚上.. 同一大班朋友打邊lo
慶祝陳基生日 + 補祝ca生日
多謝哂^^
雖然少左龍淇同karen... 係差少少..
不過never mind.. 暑假你地2個再同我補祝生日la~~
多謝哂eva,nn & +云仔送我一份咁靚靚ge禮物
nn今年終於打破傳統 唔送拖鞋比我lu..
wakakakaka...
thx!!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]