今日... 遲到a!!
李sir守門口.. 嚇都嚇死!!
app堂.. 一個二個都係度玩貼人背脊
好彩我後面冇人坐 haha..
真係笑死我!!
今日冇上pe堂.. 睇住d同學仔玩得咁happy..
我都想玩a!! 想打羽毛波a!!
lunch 食到好好好飽a...
返到去 睇報紙 地震真係好慘a...
一齊捐$$..
各位同學都好熱心a!! 實在太好la~~
希望可以幫到四川ge災民la~~
今日有位朋友仔 送左好多文具比我a~~
多謝你a!! 嘿嘿..
放學之後 睇左套電影《高空三萬尺》
都幾好睇!! 好少可我可以睇哂成套戲 冇訓著ga!!
所以套戲都幾成功 hahaha..
今日.. 我竟然將d 銀包漏哂係學校a..
hahahaha...
原來依家夜晚 做全院滿坐a!!
好好睇ga.. 一齊睇la~~
好野!! 明天放假 yo~~
p.s. 一齊係msn個名前面加一道彩虹la
http://info.msn.com.cn/caihong/rainbow.html
上呢個網睇下la ^^
|