2008 年 5 月 17 日 星期六
快樂的日記仔
無無聊聊咁無啦啦睇返自己以前果D日記
覺得好好笑a!!!
依家睇返覺得自己好白痴a... haha..
唔知你地仲記唔記得邊個係... 香香...小新...呢?! 呵呵..
真係一路睇一路笑 好似睇笑話咁..
仲有a.. 以前我d 朋友仔成日都會留comment ga..
仲當我呢度係討論區 係度傾計tim..
真係好搞笑a~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]