今日落雨 天陰陰沉沉咁
早會ge時候..下半旗儀式..
加上下午2點28分ge 3 分鐘哀悼...
令我對今次ge地震有更深ge感受...
好想..好想.. 真係可以幫到d災民
我冇咩幫到佢地 唯一可以做ge就係捐多d 錢
所以我決定將我今個星期飯錢ge一半都捐埋佢
自己食平d 人地可以有野食..
希望大家都會咁做la~~
eng堂... 正正~~
有sushi 食...哈哈
pure堂 好搞笑 就連放學pure補課都好好笑..
李sir ge共產王國~~ haha..
放學之後.. 同Joey,Sandy逛左一陣街
好耐都冇lu.. 所以特別開心..
我放左d 相茖相簿度a~~ 大家得閒就睇下la ^^
|