今日好凍a... 又好大風...又好大雨...
5月都過左一大半la.. 點解咁凍ga呢?? 唔係話全球增溫ga咩??
究竟發生咩事...??
返學果時 忘記左帶遮...
好彩行到半路 遇到有情有義ge子長!! 太好la~
pure堂 再一日係笑聲中渡過...
點解今日李sir咁好人
放2次break呢?? 好奇妙~
lunch.. 由於天雨關係 我食唔到义燒飯..
聽日我一定會帶遮ga!!!
食左咖哩雞飯.. + 熱朱古力..
雖然好好味 但我真係好想食义燒a!!
cherry話.. ca好似朱古力奶..
又眼訓...又黑...又肥.. 沒這麼差吧!!
對返學鞋又又又爛左.. 點解可以咁快ga!?!
入哂水.. 一返到屋企 脫去襪子..
對腳板比d雨水浸左成日..
d腳皮林自自的... 多麼的噁心啊!!
法證真係好好睇!! 嚴重推介!!
實在係太型la... wakaka..
|