" 為何要落淚....落淚仍要一個面對無謂的負累"
我也不想這樣...!!!
好想食巴西燒烤..
唔想食藥...唔想嘔
唔要怪怪的自己...
我歧視我..
點解會唔中意食野..
點解對住d 雞翼會冇反應..
點解有咁多野都唔可以食
我明明最愛就是吃..
可否還我"胃口"
只有食 才是我真正的快樂..
為什麼你要奪去我的快樂
我想做很多東西..
我想跑步...做gym...swim..
因為你的存在..
我喜歡的...都不得不離開我
你可否快點遠離我... 我很討厭你
你令到我最愛的5月變成了最不愉快的5月
5月可否快點過去...
|