今日真happy~~
因為有幾位好朋友黎探望我..
仲帶左好多好多美味ge野食黎tim..
食...食...食... 吹吹水
我終於食左盒8力g la...
期待左果一刻好耐la... yoyo~~
仲有朱古力aaaaaa....
跟住去左葵廣行左一陣.. 食魚旦... haha
好似好耐冇出過街咁.. 特別興奮..
同你地一齊ge感覺真好... hehe..
跟住落黎... 我最想食麥當當同雞蛋仔.. yeah!!
ca復活la...
本來我聽日就可以返返學ga la..
最衰聽日星期六la.. 咁arm放假wo~~
 
|