2008 年 6 月 8 日 星期日
端午節
今日係端午節.. 一訓醒 溫左陣書...
中午 約左一大堆姑媽做節 去左尖東的CEO Neway唱K..
wa~~ 真係好大aaaa... K Buffet超多野食!!
由k linch玩到happy hour.. 唱到都唔知有咩歌可以唱lu..
夜晚.. 又去左mita姨屋企做節 又食左好多野!!
好多人都送左好多糉比我屋企..
預計未來一星期ge晚餐都係食糉la...
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]