2008 年 6 月 10 日 星期二
成人身分證!!
尋日去左灣仔整"成人"身分證..
一放學就返屋企 洗個靚頭先~~
wa~ 我覺得我自己好成功a!!
我第一次自己去咁遠ge地方冇行錯路...又冇盪失路a!!
多得我print 定張地圖... 同埋果d 清晰明確ge路牌..
哎a.. 張身分證影到好樣衰a..
好似賣牙膏廣告!!
謝謝你的飯團 ^3^
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]