今日返左去好耐冇返ge紅會 interview
升上成人團la~~ yeah
好高興!!
天氣真係好難捉摸a!!
一時就傾盆大雨... 一時又陽光普照...
今朝見到咁大大大大雨.. 我真係好驚...
好驚係雨後復活ge...會因為呢場大雨再一次離我而去
但係.. 考完試之後.. 個天又變返晴天wo~~
希望唔好再落雨la.. 而且要一直晴天下去!!
不過.. 好開心.. 因為佢冇走到!! haha..
全情投入來愛你 而無論任何天氣
一起如陽光變驟雨 擔當一位愛人
亦擔當好一個知己
全情投入來愛你 而無論任何天氣
一起連人生也絕美 花些心機再營造驚喜
若心愛 不拾不棄

|