2008 年 6 月 17 日 星期二
考完lu~~
考完試lu~~ 我ge暑假又黎lu~~ 場雨都就黎落哂lu~~ wakakakaka....
今日一放學 就同cherry , Brian去唱kkkkkk happy~~~ Brian 實在太正了!!
好掛住我ge 龍淇a!!!!! 好想送你一個大大的擁抱.. 快d 返黎迎接我ge擁抱la~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]