2008 年 6 月 20 日 星期五
2008-06-20
祝小Sandy 生日快樂!!!!
今日考oral... 好happy~~ 中英都合格!! yeah~~ 下午.. 開個學生會.. 傾左好好好耐... 不過真係好開心^^ 李sir 真係好搞笑.. hehe..
晚上 同表哥去左swim.. 我學自由式ge第一天 游到幾步...唔錯唔錯.. 感覺好自由a!! 同埋好攰..
我今日見到10蚊3底ge雞蛋仔aaaa!! 可惜我食左lunch 先見到.. e... 我最愛ge雞蛋仔...
*期待你成功的一天!! 好想聽a =3= 為晴天打氣!!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]