2008 年 6 月 21 日 星期六
pizza日...
今日..無無聊聊的.. 夜晚去左mita姨屋企開大食會 一齊整焗蜜糖雞翼 好味道!! 叫pizza.. 正!! 跟住去左Sandy屋企玩 為Sandy補祝生日 再食Pizza... 玩到好夜... 結果我係SANDY屋企訓左1晚 哈哈.. 第3次係SANDY屋企訓..
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]