2008 年 6 月 26 日 星期四
想賺$$ a..
今日返學.. 一落樓個天就立即下起傾盆大雨 係屋企果時.. 仲考慮過唔帶遮 好采打消左呢個念頭 好大風.. d 雨打斜咁撞埋黎 半身濕哂..
放左學ge時間真係好無聊.. 好悶.. 係屋企行行企企.. 好想賺d $$.. 下年補習用aaaa 加上.. 冇$$ 點過快樂暑假a 但係.. 冇工作願意請我
我ge暑假計劃... 一個月賺$$.. 一個月溫書.. 衝aaaa!!
晚上.. 去左做gym.. happy~~
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]