2008 年 6 月 28 日 星期六
返左2日工..
尋日.. 行過見到樓下果間餐廳話請人.. 口多多..入去問左2問 跟住.. 佢就即刻叫我返工la 呢分工一d 都唔好做!! 佢不停地..不斷地..無間斷地..係咁叫我送外賣 佢真係認為我對腳係裝車輪ge!! 我堂堂一個中六預科生 + 高級熟手侍應 比佢視為一個外賣仔!!! 可怒也!!!!! 結果... 我返左2日就唔返la... 好!! 明智ge決定!!
不過..2日足以令我攰死左!!
今晚好開心.. 因為放工.. 爸爸請我食又一嘟!! 哈哈..
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]