今日,,,如常甘出街...
但..特別的是...同班傻仔出街..hehe**
1朝早..以為冇水..忽!
搞到我好早起左身就裝定D水!!
去到地鐵站..第1個見到的....--->>豪!!
跟住..又有勁黑人憎ge----->>矮仔
跟住..就跟左距地去平台啦bo..!
系度玩玩玩玩...
跟住...死豪比我打..haha**(鬼叫距整嬲我咩....
跟住就...去左..我都唔知..!!
去左玩.........誠實與大膽
haha..都Ok好玩啦...
但...知道左1樣野...令到我個心...
好似碎左甘...
點解..點解海要講大話??
點解要呃我??
明明就系你自己解情侶..點解你要呃我??
系個刻..我真系好想喊出黎..
點解個個都要呃我??
我好好呃?
甚至以家..我都好想喊出黎..
既然你解左..點解又要做番???????
再玩的時候..慢慢的...聲音就..慢慢的..失去了..!
不知道..是不是我的錯!!
但..我真的..痛了......
不敢再相信他....
呼....
我還知道了...1個秘密...**
但...我不跟你們說..haha^___________^
還有好多好多的事情唷..**
呵呵!!
|