今朝返到去聽左一個好振驚ge消息,美娜竟然唔做,上一年係呀儀,今年係美娜,可能下年我都唔做ga na-.-美娜由10幾歲戈陣係科研做,足足做左10年a,今日佢竟然辭職唔做a,我真係古都古唔到,講真,我諗我都明白點解ge!!e+有d d唔開心,因為坐出面ge除左我呀head之外,其餘戈2個都係勞工,得我一個係.......唉!我唔想再有勞工係到a.........
我仲記得,我當年岩岩入科研做戈陣,美娜仲同我講左句:你仲細,唔好留係一間公司到10年,哂左d青春!
戈陣,我由科研去左做另一間公司ge會計又再去AIA做秘書到最後又去返科研,不過講真係,如果市道好返我都會再走,因為我都係覺得我自己仲細,我仲想闖下,我係05年到而家,去左3間公司到做野,其中我學得最多野都係AIA,因為係戈陣我知道呢個世界上有太多唔同種類,價值觀ge人同點弱肉強食!而係科研我就學識左無論你叻唔叻,係一間公司到做野,EQ一定要好高,仲要學識事不關己己不勞心,因為所有公司都係"精"人出口笨人出手,呢d野每日都可以係我公司發生,好厭倦na!!!
經過美娜走l呢件事,....如果我老細可以比我放幾個月無薪假就好na,我想出去出面個世界闌下,我識同埋學ge野仲未夠呀!!!我唔想好似美娜甘做10年同一份工,做到結埋婚連個女都3歲na,到e+佢先後悔!!我想係25歲結婚生仔之前出去闖下,起馬第日我唔會後悔先呀
所以我決定下年同我老細請一個短ge無薪假期,去一個地方學下野