| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
So Bad 

|
| 呢幾日都病,仲整親tim,真係唔多開,而家好多人都話我好似個幸福少奶奶甘,雖然我e+過我都好開心,家豪對我又幾好,不過我最唔滿意ge都係公司d勞工,真係又無教養又無文化.........以前係AIA雖然人工低d,起馬我每一日都過我開心,hehe哈哈又一日!!但係而家返戈到一d都開心之外,仲受d勞工氣,e+諗返起係AIA只有人地受我氣我連自己老細都敢鬧,個個都服左我,不過可能係AIA戈陣個個都當我係細路女甘睇,所以咩事都由得我,仲記得戈陣Mugle佢地個個返親黎都問我開唔開心a,有時又買糖氹我甘,因為佢地實在大我成10年,個個都當我女甘,haha......而家就真係慘冇人道甘!!雖然我真係好想走,但係我始終都想係戈到捱下,起馬我係戈到學色左,對住d勞工EQ係好緊要,仲要色事不關己,己不勞心,甘先可以係戈到生存到,唉!真係好辛苦呀
PS:唔知幾時先有人娶我呢??甘先係真正既幸福呀!!!!!
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2009-06-04 07:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 | ... |
382 |
»