今日我地一早就出去,去左台北車站戈邊,我地首先去左微風商場,我地去戈到食日本料理,好出名仲好好食tim,,之後就去左行MUJI,好大a.....仲買左d零食,同一支卸妝油........
微風商場
老公食飯食到傻左,he^^
跟住就去左行SOGO,第一間SOGO已經超級多人,因為大減價呀,D鞋6折咋,我都好想買a,d化妝品都超平呀,簡直成間SOGO都迫滿哂女人-.-真係恐怖,之後我地又去左Yamazaki買我最中2食ge蛋撻超脆a,入面仲超軟好正呀,老公就買左得台灣先有Ge朱古力蛋糕布丁,都一樣甘好味a,好滿足呀^^

蛋撻同朱古力蛋糕布丁
之後我地仲行埋另一個專賣名牌Ge SOGO,戈到冇甘多人之外,d野仲超級,行左一陣就走lor.去到底層戈陣仲去左買宣蘭最出名Ge牛舌餅,個女人仲係甘比哂所有ge我同老公食,嘩,好飽lor<唔該-.-我一其買左10包,個姐姐仲超開心tim-.- 有芝士,三星蔥,鮮奶,棷子,海苔好多只味,而老公就要左咖啡味
跟住我地又去埋新光三越,嘩戈到真係會行死人lor,戈到等左成3~4間SOGO甘大,救命呀,真係一個新光三越就証服左我lor,之後仲係行去101 ge時候,老公夾左只冇雞雞比我a,好大只ga,好開心呀,hehe

最後我地去埋101,但係101都只係行左底層就腳痛到想死na,今日真係辛苦到暈na-.-跟住我地就想去紐約19到食和民,可惜太多人,之後都係去返草莓工房到食飯,戈到叫一個飯,沙律,生果,野飲,甜品都係任食ga,超正^^