12月20日
今日回歸放假,我同欣欣去街,去左水坑尾買衫,仲買左條牛仔裙幾靚Ga,之後又買左2盒蛋糕Ge玩具,仲去埋八伯伴,又去左CHANEL買化妝品,係粉底液le ga,4百幾蚊一盒仔,超貴,但係好好用Ga,今個月係自己生日,所以貴d都唔緊要la,不過老公實鬧我je~hehe,之後夜晚又去左牛牛到食咖哩牛腩飯好辣a.不過好正,今日真係買得最多野ge一日,一共用左差唔多一千蚊 >.^
4百幾蚊geCHANCEL粉底液
12月19日
今日6點半放左工,呀銘le車我,之後去媽閣車埋施琪,Raymond,同呀勁一齊去威尼斯人食buffet慶祝我生日,而欣欣,興仔同Mugel就自己去先,我地去左威尼斯人入面Ge渢竹到食buffet,入面唔係太多野食,唯一我中2食ge就係鰻魚,真係好小野食a,不過施琪就不停甘食長腳蟹,由7點幾食到10點幾先走我地,施琪仲食左12個雪糕a,嘩!!我同欣欣見到佢就飽la,施琪,欣欣,Raymond,興仔,呀勁佢地幾個就送左件外套,一支我用開Ge ESCADA香水,同埋一盒玩具蛋糕比我,我好中2呀,而呀銘就送左一只好似人甘大Ge Bear bear比我,我都好中2,不過拎到我好累a,之後差唔多11點我地先走,而施琪佢地就跟呀銘車,我同欣欣就跟MUGEL車,佢車左欣欣返氹仔先,之後就車我返屋企,返到去11點半到,成個人都好累,不過玩得幾開心 

施琪佢地送ge禮物
呀銘送Ge人形Bear's
我,MUGEL,欣欣
施琪,欣欣
Raymond,呀勁
興仔GE背影