12月24日平安夜
今日平安夜,但係冇假放都要返工,超無奈!!雖然有d唔開心,不過係公司都過得幾開心,今日我地幾個係公司吹水,美娜佢講d野仲好鬼搞笑,今日Jakson佢提早左半個中比我地走,都好過無la....hehe^^最慘係屋企裝修搞到好大塵,又骯髒......唉!搞到成個星期都係甘,聽日要去柏惠戈邊間傢俬鋪買過衣櫃,化妝台同電腦台,今次真係大裝修,唉!!今晚11點幾戈陣汁房,仲比我搵到一樽天鵝,諗起一d過去Ge回憶,一個朋友,不過,到最後我同佢都無辦法再做返朋友,我覺得有d唔開心仲有d對佢唔住,不過算la,過去Ge始終都過去,諗都冇用
12月23日星期日
今日放假,但係11點幾就起左身,之後就出左去惠海旅遊到訂1月25,26日27日去香港Ge房,訂左2晚,係去返上次同老公去戈間香港帝苑酒店,係尖沙咀戈邊ga,係5星級酒店,book左住2晚都要成3千幾,不過老公都話去,因為最緊要開心,1月20日佢終於返le la,成半年冇見la,仲有半個月到就可以見到la,心情好緊張,但係又各得d時間好耐woo.....ha^^今次雖然你返le只係個幾月,但係我地會去3次旅行,我真係想快d到,可以同你去玩