| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
Chistmas Day 

|
| 今日係聖誕節
今朝原本去買傢俬因為太頭痛所以冇去到,我訓到中午2點先起身,之後換衫去左呀傑屋企,佢地成班野知我聽日生日,但係又要返工,所以提早左一日同我慶祝,今年Ge生日好特別,因為慶祝左2次,第一次係19號同施琪佢地,第二次係今日同呀傑佢地,可惜今年冇左家豪我慶祝a,不過唔緊要la,之後佢地送左支香水比我又係ESCADA,我用開戈支,今年收到2支LA,仲有一套FANCL既護膚品同埋一個天使水晶擺設,好靚A,我中2^^之後我地又係到食野,同埋打Will,玩Will真係最好ge減肥方法,太累la,之後我冇同呀偉玩,走左去珊珊戈邊打麻雀,玩台灣"排"a,好似以前係qoos玩戈d甘,好野,不過計番同食糊就麻煩d,玩左成2個中,之後太累,唔玩lor,我贏左50幾蚊到la,珊珊就贏左成200幾蚊,多數都係呀傑輸Ge,而我同呀儀就冇輸到,hehe^^玩到7點幾我就走la,因為今日唔舒服有d頭痛,同埋聽日要返早a,8點幾要返到去,唉!!生日都要......好慘a
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-12-25 07:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 | ... |
382 |
»