每個人 ...身邊都有 一個天使

雅子■□ 想每天︼ 依賴你 ˇ什麼都不懂
                    ×╳  等待_-` 你的 出現 ....°
                     【  只因為  一句說話 /|\ 我愛你。                        
 


CaRmEn1226
暱稱: ╭. 雅子☆
性別: 女
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[係屋企煮飯仔**
超嬲
_心情好差
聚會中...
去City Of Dream食Buf...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 382
留言總數: 343
今日人氣: 30
累積人氣: 8258
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天

 

 

Chistmas Day

   

今日係聖誕節

今朝原本去買傢俬因為太頭痛所以冇去到,我訓到中午2點先起身,之後換衫去左呀傑屋企,佢地成班野知我聽日生日,但係又要返工,所以提早左一日同我慶祝,今年Ge生日好特別,因為慶祝左2次,第一次係19號同施琪佢地,第二次係今日同呀傑佢地,可惜今年冇左家豪我慶祝a,不過唔緊要la,之後佢地送左支香水比我又係ESCADA,我用開戈支,今年收到2支LA,仲有一套FANCL既護膚品同埋一個天使水晶擺設,好靚A,我中2^^之後我地又係到食野,同埋打Will,玩Will真係最好ge減肥方法,太累la,之後我冇同呀偉玩,走左去珊珊戈邊打麻雀,玩台灣"排"a,好似以前係qoos玩戈d甘,好野,不過計番同食糊就麻煩d,玩左成2個中,之後太累,唔玩lor,我贏左50幾蚊到la,珊珊就贏左成200幾蚊,多數都係呀傑輸Ge,而我同呀儀就冇輸到,hehe^^玩到7點幾我就走la,因為今日唔舒服有d頭痛,同埋聽日要返早a,8點幾要返到去,唉!!生日都要......好慘a

         小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-12-25 07:46 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]