| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
去Raymond屋企慶祝欣欣生日 

|
| 今日中午放左工就同左欣欣出去,原本係去Raymond屋企ge,點g佢有事要晏d先得,之後我同欣欣去左高士德機鋪打機,打到4點幾先去Raymond,之後施琪佢地就再出去拎蛋糕同其他野食,而我同欣欣2個係Raymond屋企玩住先.唉!佢屋企鬼甘骯髒.....6點到佢地終於返le,有燒豬,雞翼,沙律,炒面,炒飯,仲有Tiramisu 蛋糕,好好食ga.施琪仲同埋個仔le,之後有呀鳳,sharon,同興仔,之後我同欣欣就係到喂施琪個仔食野,施琪仲同個仔講我同欣欣係佢契媽,8點欣欣有事要出去一陣,之後就由我喂施琪個仔食野同食蛋糕,唉!真係一句契媽就玩死我la,全程係到"臭"仔,累死la,原來照顧一個小朋友係甘辛苦ga,仲有施琪個仔好鬼活潑ga,冇時停ge......10點到我地開始打麻雀,全程差唔多都係Raymond羸哂,我就冇羸冇輸,都係欣欣同呀鳳輸出le,玩到11點幾個個都走人lor,之後施琪同欣欣係高士德搭25號返氹仔,我就行返屋企,坎之前施琪個仔又鍚左我一淡,^^ha~今日佢都錫左我幾次lo~抵返哂,見到佢個仔真係幾開心ga^^
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-11-18 12:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |
145 |
146 |
147 |
148 |
149 | ... |
382 |
»