今日好多公司都放假,可惜我冇le,之後全日都好無聊,係公司吹水,到左6畸半放工就去水坑尾搵欣欣去行街,買衫,8點就去左新葡京得施琪一齊入去食buffet,我地3個食8點半至10點半戈場,因為施琪佢8號生日所以提早同佢食,仲送左3份禮物比佢,一份係比佢個仔ga,之後10點半我地就走,施琪同欣欣陪我等的士,之後佢地先走,我搭的士返屋企.返到去差唔多11點,之後就上msn搵老公同佢傾計,傾到12點幾佢先訓,之後我就去沖涼戈d野,好累a今日.今日我地一邊食野一邊傾計,因為我同欣欣成個月都冇見施琪la,之後施琪仲問我同呀豪好返未,he,好返la,甘我地戈陣係為左d野嘈,佢戈陣仲未明白我做左幾多野,對我要求亦真係多左a ma.而家冇事lor,仲講左d以前發生Ge事,甘戈個人我事實同佢係2個世界Ge人,一個冇可能有將來Ge男仔,我點會對佢好同愛佢woo,我戈陣係悶先搵佢le....時間.大家年齡唔同想要Ge野亦唔一樣,如果我係中意佢,我會為佢做好多野,不過我無甘做戈個人.....
但係我對呀豪係唔同lor,佢大過我,可以照顧到我,我地都清楚大家將來想點,想要d咩,亦都為同一個目標去做緊準備Ge野,因為我地2個一齊經歷左一d野,真係好難忘,有句說話,我覺得好岩,2個人一齊係真心Ge,唔單止可以共富貴亦都可以共幻難,le2樣野我地都一齊經歷過,但係其幻難戈段時間真係好辛苦,真係好難忘!